Societatea a hotarat in 2021 sa achizitioneze piese, din care au rezultat echipamente pentru minare criptomonede. Au fost puse in functiune au minat. Dupa aproximativ 1 an si jumatate ce s-a minat a ramas intr-un portofel electronic, iar echipamentele o parte au fost casate si o parte vandute.
Ni s-a comunicat ca va urma sa avem o inspectie fiscala referitoare la achizitiile echipamentelor.
Ne intereseaza urmatoarele:
1) Inregistrarile contabile corecte al achizitiei acestora, al casarii si vanzarii - pentru a verifica daca ne-am inregistrat corect
2) Tratamentul fiscal din pct de vedere al impozitarii (in acea perioada societatea era microintreprindere) si dpdv al TVA.
3) Daca exista alte chestiuni de care sa tinem seama referitoare la acest domeniu de activitate.
Mentionez ca achizitia pieselor componente necesare acestor echipamente au fost atat din UE cat si din Romania.
Multumesc.
Primesti direct in casuta ta de email rezolvarea practica a celor mai controversate probleme de legislatie. Aboneaza-te si primesti GRATUIT Raportul Special "Procedura de corectare a erorilor contabile".
dumneavoastra. Va multumim!" Dl. Lucian Vutescu,
expert contabil
Multumim foarte mult!" Dna. Claudia Angheli,
director financiar
raspunsul dvs!" Dna. Georgeta Petre,
economist
Bine punctat si la obiect." Dna. Madalina Florea,
expert contabil
expert contabil