Va rog sa ne ajutati cu un raspuns si o baza legala: in cazul in care noi, srl, vom subinchiria aceste apartamente, noi vom factura catre turisti si vom incasa sumele aferente, dupa care in baza borderourilor vom face plata proprietarilor, este necesara alta case de marcat sau putem lucra pe casa de marcat deja existenta?
Daca avem 10 astfel de contracte, putem lucra cu o singura casa de marcat, sau fiecare apartament,inseamna un punct de lucru si ptr fiecare trebuie sa achizitionam cate o casa de marcat? Va rugam sa ne ajutati cu o monografie contabila si pentru acest caz.
Cu respect.
Primesti direct in casuta ta de email rezolvarea practica a celor mai controversate probleme de legislatie. Aboneaza-te si primesti GRATUIT Raportul Special "Procedura de corectare a erorilor contabile".
dumneavoastra. Va multumim!" Dl. Lucian Vutescu,
expert contabil
Multumim foarte mult!" Dna. Claudia Angheli,
director financiar
raspunsul dvs!" Dna. Georgeta Petre,
economist
Bine punctat si la obiect." Dna. Madalina Florea,
expert contabil
expert contabil