Societatea din Romania a achizitionat marfa de la un furnizor din Germania, transportul urmand sa se faca printr-o firma de curierat. Marfa a fost ridicata de la furnizor, dar s-a pierdut in timpul transportului. Pentru ca factura a fost facuta la sfarsitul lunii martie si transportul s-a angajat la inceputul lunii aprilie, a fost inregistrata in contul 321 ca achizitie intracomunitara de bunuri si declarata in D390/ 300. S-a constatat nelivrarea bunurilor de catre societatea noastra, a fost sesizata firma de curierat, care a verificat si solutionat problema achitandu-ne contravaloarea bunurilor, dar fara tva. Care este tratamentul fiscal, contabil si care sunt inregistrarile pe care trebuie sa le faca societatea noastra pentru a solutiona aceasta situatie?
Primesti direct in casuta ta de email rezolvarea practica a celor mai controversate probleme de legislatie. Aboneaza-te si primesti GRATUIT Raportul Special "Procedura de corectare a erorilor contabile".
dumneavoastra. Va multumim!" Dl. Lucian Vutescu,
expert contabil
Multumim foarte mult!" Dna. Claudia Angheli,
director financiar
raspunsul dvs!" Dna. Georgeta Petre,
economist
Bine punctat si la obiect." Dna. Madalina Florea,
expert contabil
expert contabil