O societate platitoare de TVA (la incasare) a primit in luna august o factura in valoare totala de 600 lei de la un neplatitor de TVA pentru un serviciu de asistenta rutiera. Factura a fost intocmita de catre vulcanizarea mobila care s-a deplasat si a reparat roata, la solicitarea noastra, acest cost trebuia suportat de asistenta drum BMW (masina are CASCO) si pentru recuperarea banilor societatea trebuie sa refactureze acest serviciu catre o alta societate, tot neplatitoare de TVA.
Care este procedura din punct de vedere al TVA-ului si care este monografia contabila pentru fiecare din etape (achizitia initiala, refacturare)?
Mentionez ca societatea noastra refactureaza doar in vederea recuperarii sumei platite pentru acest serviciu, fara a percepe si alt comision/taxa.
Multumesc anticipat!
Primesti direct in casuta ta de email rezolvarea practica a celor mai controversate probleme de legislatie. Aboneaza-te si primesti GRATUIT Raportul Special "Procedura de corectare a erorilor contabile".
dumneavoastra. Va multumim!" Dl. Lucian Vutescu,
expert contabil
Multumim foarte mult!" Dna. Claudia Angheli,
director financiar
raspunsul dvs!" Dna. Georgeta Petre,
economist
Bine punctat si la obiect." Dna. Madalina Florea,
expert contabil
expert contabil