Fabrica face pasii necesari pentru a se inchide. Dupa oprirea productiei au ramas stocuri de materii prime de aproximativ 10 milioane ron. Aceste materii prime au fost achizitionate atat de pe piata interna, UE, dar si importuri (tva amanare la plata).
S-a luat legatura cu furnizorii precum si cu alti producatori locali pentru a se preda aceste stocuri chiar si la un pret mai scazut, dar fara succes. Prin urmare, s-au cautat firme de reciclare pentru aceste stocuri. S-a gasit in final o societate de recilare care a fost de acord sa cumpere aceste stocuri ca deseuri.
Aceasta va intocmi documentatia pentru a dovedi distrugerea stocurilor si ne-o va pune la dispozitie. Pe aceasta documentatie se va vedea codul din SAP pe fiecare material predat pentru trasabilitate.
Pe avizele de insotire si pe CMR sunt trecute coduri de deseuri.
Va rog sa ne sfatuiti cum trebuie sa reflectam in contabilitate (atat d.p.d.v deductibilitate cat si TVA) iesirea acestor de materii prime. Cum vor fi emise facturile catre firma de reciclare? Fabrica doreste sa nu colecteze tva pentru aceste stocuri.
Va multumesc frumos.
Primesti direct in casuta ta de email rezolvarea practica a celor mai controversate probleme de legislatie. Aboneaza-te si primesti GRATUIT Raportul Special "Procedura de corectare a erorilor contabile".
dumneavoastra. Va multumim!" Dl. Lucian Vutescu,
expert contabil
Multumim foarte mult!" Dna. Claudia Angheli,
director financiar
raspunsul dvs!" Dna. Georgeta Petre,
economist
Bine punctat si la obiect." Dna. Madalina Florea,
expert contabil
expert contabil